snart jobba kvällen :/

orkar inte för jage  trött och krasslig i halsen, men vafan det e bara 2 timmar så det ska jag nog klara av !
gick bra hos sjukgymnasten men ska dit igen om 2 veckor tror jag det var, haha har det på en lapp..
sen gjorde jag lirte ärenden i stan :) skulle hitta en ny zippo tändare till matte för han tappade sin
ville ha en äkta och dom finns faktisk i en vanlig tobaksaffär men man ska alltid kolla innuti för att
se så den e äkta och det gör man genom att kolla så det e samma färg innuti som utanpå sen vet min sambo
att det e äkta för han kan sånt :) så han blev jättew glad :)
graverade in jag älskar dig och vårt datum vi blev tillsammans :) lite mer speciellt :)
skulle egentligen gett den i morgon då vi firar 1 år och 8 månader men kunde ej vänta i med jag vet han ville ha en  för han tappade sin andra som han haft i 7 år eller nmågot sånt.. så han fick den idag istället )
SNÄLL JAG E VA :d 

hörs sen efter jobb
pusskram
hanna
zippo
dålig bild men den blänker när man tar kort haha äkta zippo tändare
pengarna skiter jag i min älskling e värd äkta saker :)
...
visste  den finl :) det jag skrev hur man ser om den e äkta e i den i det locket :) bara ett
tips om någon av er vill ha en sån :) och fråga efter den i tobaksaffär så ska dom srtå i ett skåp:D
finns massa falska såna men då kostar dom mindre och ska dom va äkta så kostar do9m minst
249 kronro så där har ni ett till tips om ni ska ha en sådan :) så ni ej blir lurade :)



hörs sen efter jobb
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0