städar för fullt här hemma :D

jag e i full gång och städar hemma :) så himla duktig jag e , e klar ,med sovrummet, torkat av alltdamsugat torkat golvet bytat sängkläderna vädrat  :) sen håller jag på med toan nu, väntar på att golvet ska torka :)
annars inte mycket som händer här hemma idag förutom städa står på mitt shema :D haha
åååååh låt mig jobba mina timmar ikväll så jag kan komma hem och lägga mig i soffan & vara ledig 5 dagar :P
haha , fan vad skönt det ska bli för han jag har hand om har varit så himla gnällig och jobbig dessa dagar!
fråga mig inte varför och hade jkag vetat det hade jag inte sagt det heller för det e tystandsplikt!

hörs sen igen
pusskram
hanna
jag
dagen kläder :D
...
vår han katt :) haha han älskar att sitta i fönster karmen och sola :D
sol
sol sol sol, man blir så himla glad när solen skiner :)
IZZY
VÅR LILLA HUND IZZY :)
ronja
ronja vår honkatt :)
...
latmask nummer 3 :D haha asså våra djur sover bort sina dagaqr sen leker av sig resten och äter :D


nu ska jag städa vidare alla glada där ute :)
kul att jag snart har slagit besöksrekordet igen :)
och nej jag accepterar inte mina läsare på msn ifall inte det gäller något speciellt d
som jag vet om ! så sluta adda min msn , har nog haft ca 30 stycken addningar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0