städat hallen nu också :D

haha börjar närma sig sitt slut med städanbdet :)
ska ta vardagsrummet också, bara pausar lite nu innan :)
funderar på att gå ut & röka snabbt bara sen ta vardagsrummet :)
sen väntar jag fortfarande på att vaktmästaren eller vem det e som ska komma
och byta vasken, fan om dom inte gör det idag ...
ska ska ju färgar håret och duscha idag men man vågar knappt göra det ifall dom andvänder huvudnyckeln !
och tro mig dom ska fan ringa först !!
men men får ialf vänta och se om dom kommer, ska ej duscha fråns jag gett izzy mat och varit ute med henne :)
ska snart ge henne maten och sen vänta en stund till och gå ut med henne :)

så hoppas dom inte kommer när jag satt i hårfärgen haha, får dom siog ett skratt :)
nej om jag ska ta och städa klart medans jag ger izzy mat :) så e hon nödig lagom til jag e klar :)
så himla smart jag är nu förtiden :) haha dagens skämt eller, nej men jag har blivit smartare! haha



hörs sen
pusskram
hanna
...
Hanna Älskar Mattias !

Kommentarer
Postat av: Sessan

vilken fin blogg :) hihi^^

2010-03-04 @ 14:02:31
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Hej =)

Allt är grymt bra idag, haha =) sj då?

2010-03-04 @ 15:12:48
URL: http://faynie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0