Svart från frågestunden !

vad lyssnar du på för musik ?
jag lyssnar mest på hip hop & RnB men lyssnar som sagt på alla sorters musik förutom tecno & trance , BLÄ!

vilket fotbollslag håller du på ?
jag håller på malmö ff i med jag gjort det enda sen jag var liten , om jag tvunget ska svara på den !

kan du nämna 5 saker du ångrar i livet ?
som du skrev man ska inte ångra men alla gör vi det, asså det finns saker man ångrar, nämner ej alla och inte
5 stycken här inne heller för jag skriver bara några, men som sagt, jag ångrar kjag bråka mycket med min pappa som liten, ångrar även att man ej skötte sig i skolan som yngre, det duger för idag :D

vart bor du exakt ?
haha det tänker jag inte svara på för vill inte ha en okänd människa utanför vår lägenhet !

vad heter dina djur & hur gamla är dom ?
mina eller ja våra djur heter ronja och hon blir 5 i år, bebis heter den andra och blir 3 detta året och vår hund heter izzy och blir 5 månader i morgon !




det var en del av frågorna, alltid kul med lite fråger tycker jag !
tacl för ni frågade och man ska alltid fråga annars får man aldrig veta !



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0