tjaa !

varit hemma ett tag men har ej haft tid att blogga :( sorry!
ska verkligen göra det bättre i morgon men när jag jobbar så
e jag i fulkl rulkle här hemma hela tiden så det e därför,
fixade lite innna ju och så , sen har vi varit iväg idag igen , sen skulle jag jobba kvällen ju,
sen har vi bara ötit kyckling gryta med ris, mumsigt som faaaaaasen ! haha
nej men jag ska skriva mer i morgon, just nu ska vi plocka undan lite sen ut med izzy
och sen ska vi sova, man blir så trött efter man ätit. plus ska jobba i morgon också

så jag tackar för alla goa kommentarer och alla som tittat förbi idag och jag lovar att
svara på resterande kommentarer i morgon, ni bara bombar mig haha , det gillar jag!


så vi hörs i morgon !
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: sara

Oj. Det visste jag inte. Då kan du bara ta tröjan om du vill ha den fortfarande :)

2010-03-29 @ 22:12:43
URL: http://extaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0