trött & seg

rubriken säger allt . jag e jätte trött och seg idag, det enda vi gjort e legat i soffan och halv sovit hela dagen.
ska lägga mig i ett bad nu snart så kankse jag piggnar till lite . hoppas på det annars kommer jag somna på bion ikväll
regnar ute gör det så det kankse inte är så konstigt att man är så seg och trött idag, vädert gör väldigt mycket .
har ej tagit några bilder idag men får nog ta och göra det känns det som, fast ska först bada så får ni bilder efter det.

pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: alina

hej hej jag undrar bara om du skulle kunna förlja min blogg och kommetera mina inlägg varje dag (kanske inte) varje men typ så förljer jag din daglgen isf ;)

2010-03-20 @ 16:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0