tyck om er själva !

jag tycker alla e lika mycket värda, varför e det så himla tufft att snacka skit om andra
eller att mobba folk ? jag ser inte det roliga med det, helt serisöt fattar jag inte vitsen med det !
tycker alla som snackar skit eller mobbar folk ska sluta upp med det för det skadar en människa
mer än vad ett knytnäveslag gör, bara så ni tänker er för innan ni säger något om någon annan !
jag har lagt ner massa krigsyxor för ett tag sedan och mår mycket bättre med mig själv idag.
det lönade sig inte att hålla på liksom för man kommer ingen vart med såna skit saker !
så det jag mest vill säga var att sluta & väx upp för det e sorligt att se hur dåligt vissa mår över mobbning
och en massa skitsnack, man kan vara vän med en människa även den ser speciell ut osv !

så nu tycker jag ni ska skriva en kommenatr om 3 positiva saker om er själva
så lägger jag upp det ikväll efter jobb, kommentera bara sakerna i detta inlägget
för då blir det lättare för mig att kolla vem som skrivit 3 positiva saker om sig själv !
lägger upp det direkt jag kommit hem från jobb & skriver ert blogg namn under  !





pusskram
hanna
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0