varit iväg en runda :)

har varit hos mattes pappa & mia en runda och druckit kaffe :)
kom nästan nyss hem :) sitter och kollat mtv cribs :) gillar det pogrammet :)
izzy låter inte mig blogga ifred haha hon vill leka och hoppr från ena sidan till den andra över mig :D
hon älskar att leka med händer och i med jag skriver e det dom hon biter p haha
hon e för himla rolig ibland :) haha fick ställa ifrån datan en runda för hon ville verkligen inte
att jag skulle blogga just nu haha :;D men nu ligger hon bredvid så snällt så :)
väntar på att hon ska äta upp så vi kan gå ut sista rundan med henne :)

men vi hörs väl om en stund igen :)
vem vill hitta på någoit med mig i morgon ?
har så tråkigt om dagarna i med antingen när jag e ledig
så jobbar folk eller så ska dom ligga hemma och kolla tv :D
så bara säg till :D haha

pusskram
hanna
IZZY

Kommentarer
Postat av: myrann

Vad är det för ras?

2010-03-17 @ 22:06:12
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0