Aldrig mer laga hål hos tandläkaren

jag har alltid varit nog med mina tänder och alltid fått beröm för dom , men för ett par månader sedan såg tandläkaren ett MINI hål, jaja bara att lagha, lagade det idag och aldrig mer, fy helvete vad omt de gör. hon gav först ej tillräckligt med bedövning sen lyssna hon ej när jag sa att de gör ont, men me n sitter och väntar på att bedövningen ska försvinnas , sen väntar jag på att klockan ska bli halv tolv eller tolv så jag får äta frukost, dum nog gjorde jag de ej innan jag gick till tandläkaren , men orka äta frukost innan tjugo i 9 .

e rätt hungrig också så jo det skulle jag ha gjort men men får helt enkelt vänta ,.
nää jag ska hämta ett glas vatten för de e det enda jag får dricka :/


puss&kram
hanna

Kommentarer
Postat av: LOVISA

Dagens fråga uppe nu, lust att säga vad du tycker? (:



http://flickorsomgillarpojkar.blogg.se/2010/september/utkast-sept-2-2010.html#comment

2010-09-02 @ 18:00:03
URL: http://flickorsomgillarpojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0