arbetslivsresurs e ju för jävla tråkigt

i med jag ej börjat jobba i veckorna som jag skrivit om tidigare så måste jag vara på arbetslivsresurs som arbetsförmedlingen ordnat, så himla onödig sak kan jag tycka för vi gör absolut ingen nytta där uppe.
ska jag förklara kortfattat så e det ett vuxendagis helt enkelt. inget annat, vissa saker kankse är bra men det är inte många som är bra där uppe. tar det som tidsfördriv sen får jag motion när jag cyklar dit & hem .

nog om det nu , sitter just hemma nu , kom typ nyss hem & kollar på våra bästa år, länge sedan man såg det .
vet inte riktigt vad jag annars ska göra idag, man har rätt mycket tid att fixa saker när man går upp så tidigt som jag gjorde men finns det inget att göra så blir man rätt utråkad, men ska ta och damsuga lite så det blir gjort. sen får jag se vad jag hittar på med. har inte mycket mer att tillägga nu så skriver senare.


Puss&Kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0