borde vara förbjudet !!! .....

borde vara förbjudet att gå upp klockan 6 om dagarna haha, de fick jag göra idag, det var inte bara jag som var as trött utan djuren också, izzy gick inte upp från kvart i 7 , katterna rörde lite på sig vid 7, så jag var det som var piggast av oss haha , men men bara bita ihopa, ska lägga mig och ta en powernap sen när jag kommer hem vid halv elva. ska iväg och snacka med coachen , får ju inget schema fråns jag börjar jobba veckorna,
så lär bli illa tvungen att vara på arbetslivsresurs ett tag till i veckorna, lär ju ej börja jobba veckorna från 2 veckor ialf. drygt för jag vill verkligen jobba när man väl börjat.

nää nu ska jag ta på mig varma nya tjocktröja & borsta tänderna . kallt ute och vill hellre ligga i soffan under mitt varma täcke men nee dåå, det kan jag inte , måste ut och cykla i kylan , USCH!

men jag vägrar ha mina höstskor mitt på dagen , blir om kvällarna asså, nån måtta får det vara, jag e inte riktigt med på att det ska vara höst :D

Puss&Kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0