dags att sova snart ,

snart dags att sova, går ju alltid och lägger mig samtidigt som matte i med han går upp 5 så lika bra , sen sitter jag inte uppe hela nätterna så de e rätt skönt att få gå och sova normal tid och vakna normal tid,. hatar att sova bort hela förmiddagarna som jag gjorde innan , älskar att ta vara på dagen och bara njuta av livet just nu !
skulle ju lägga in bilder idag och ja jag ska lägga in ett par nu tänkte jag , ska bara borsta tänderna och tvätta bort sminket för sova med smink e inget bra, varken för ögonen eller ens hy, och jag älskar ren & fin hy som min.

happ har gjort lite saker idag endån, först tandläkaren , sen drog jag till stan när bedövningen släppt rätt mycket,. lättare att prata utan all den bedövning man får hos tandläkaren tycker jag , hittade dock inget av det jag skulle nere i stan så jag och matte drog till väla och handlade present till min systerdotter thea som nyss blivit 2 år ,
ska fira henne på lördag på dagen i med jag ska jobba på kvällen , skönt att komma dit o slippa stressa.
sen har vi varit hos mattes pappa & mia och fikat lite och hämtat större högtalare så man får bättre ljud :)

så jag ska inte vimmelskriva mer nu för jag ska tvätta bort sminket & göra mig klar för sängen och sen fixa inb lite bilder till er så ni blir nöjda . men som sagt läsare blir aldrig nöjda antingen klagar dom eller så ska det vara mer mer och åter mer,. Nöjd endån är jag!


puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0