diskat,bäddat & badat izzy :)

har varit duktig idag igen , diskat all disken sen igår, bäddat sängen så nu e det fint i sovrummet sen badade jag izy, hon genomgick ju en loppbadning som va sista gången idag , hon hade inga loppor i med de va nått annat djur som var helt ofarligt. så det var lika bra att fullfölja det liksom, så nu e hon skit sur på mig haha, när hon har torkat ska jag klippa klorna på henne och håret på tassarna så blir hon super fin . ikväll ska jag klippa klorna på kattern aoch man har alltid rivmärken efter det , haha ska ta på mig tjcoktröja som jag ej e rädd om. lika bra !

ska ialf ta och damsuga här hemma och torka av lite och torka golven så här blir rent och fint, gud vad duktig jag e idag , jag e faktiuskt otroligt duktig som håller rent här hemma  varje dag och e noga att de snyggt och renmt
jag berömmer mig själv JA , det ska man göra, inget svårt med det, bara klappa en på axeln och säga DUKTIG HANNA :D


Puss&Kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0