dumma förkylning & hals

tycker det kan försvinna nu, vill inte bli sjuk , matte och ronk hann ej till det stället , dom hann stänga så skulle dit i morron istället , får se om matte ska med för då åker jag nog också med i med jag e ledig i morgon .
just nu sitter jag och har ont i halsen och snyftar av förkylningen , har ont i kroppen och är seg ,
skit bra att man ska jobba då, men men sånt man får stå ut med, nu förtiden har man ingen rätt o ligga hemma sjuk. men som sagt blir deta värre så tänker jag inte riskera min egen hälsa och kropp.

ska ialf ut o sätta mig på balkongen och ta en cigg sen e det dags att bege sig till jobb. jag som hoppades att matte skulle hinnan hem innan jag börjar men verkar ej så, orkar egentligen ej cykla dit eller hem för e helt slut i kroppen . totaly lost in my body haha .

men får nog endån ta och cykla dit, klagar inte på motion så mycket som möjligt.
i maj åker vi ju till mallorca en vecka med mattes mamma, hennes man , mattes bror och mattes mammas killes barn , gud vad det var komplicerat att skriva, haha, halvsyskon blir det eller ? ingen aning asså.
men det ska bli roligt o götta sig i värmen, nyårsveckan kommer vi befinna oss i idre med ett härligt gäng . tro mig jag kommer komma hem med något som e brutet haha livsfarlig på skidor, snowboard, pulka , ja till ock med när jag går i snö trillar jag haha , roande.



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0