förvirrad kväll på jobb haha !

jobbat klart kvällspasset, himla skönt att vara ledig i morgon så man kan ta det lungt och kankse sova lite längre.
haha var jätte förvirrad på jobb idag , glömde saker men kom på det efter en stund, gjorde vissa saker i fel ordning , haha men vi bara skrattade så det var ingen jätte miss, det blev gjort så det kan kvitta,
sitter just nu och kollar på idol. asså jag fattar inte vad juryn har tänkt för vissa e verkligen as dåliga.
tror dom det är så dåliga man vill höra , dom tar bort såna som e duktigare än dom som e där nu .

nu ska jag kolla vidare på idol. i pausen blir det o tvätta av sminket så är det fixat . vill egentligen ta disken men vet inte om jag orkar haha . kan alltid ta det i morgon . men tror jag ska försöka hinna nu i pausen för det borde  det vara snart ,


pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv; härligt har lagt till dig med :)

Vad jobbar du som :) ?

2010-09-27 @ 22:28:21
URL: http://carolinhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0