gick bra att jobba i morse :)

gick bra att jobba i morse men va ej där länge i med jag bara skulle fixa en sak som jag måste lära mig.
har försökt få tag i alla jag måste få tag på, haha massa saker som ska ordnas. men får man fatt i de man ska . hmm neeee det får jag inte, innan satt jag över en halvtimme oi kö till facket o på den stunden rörde sig kön 1 steg,. det kallar jag dålig service haha , orka sitta där så himla länge .
har ialf städat här hemma, håller på att tvätta, de e det enda jag hunnit med idag har mycket kvar att göra.
iväg ikväll så kommer ej jobba från i morgon - söndag . får hoppas det går bra endån på jobb.
detta måste fixas idag i med nästa vecka e det försent att ordna dessa sakerna,.


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0