gick upp halv 6 :/

puuh, känns i huvodet att man varit uppe sen halv 6 idag, började ju jobba halv 8 så lika bra att vara uppe i tid så att man inte kommer försent till jobb, tiden e väldigt viktig på jobb , så kom ihåg att alltid vara i tid !
gick jätte bra att jobba , ska jobba mellan 7 och halv 9 ikväll också. så just nu tar jag det lungt, tvättar & ska snart ner o ta sista maskinen, blev 2 filtar jag ej hinner idag i med där e någon som ska tvätta 4 till 8 , får bli en annan dag i veckan , men skönt att allt annat e nu tvättat, ska bara torka också. sen får man tänka på middag så jag har ätit till 6,
ska även lägga in bilderna från senaste tiden på datan nu snart , ska göra det innan jag går ner i tvättstugan .

fast nu kom matte så gör det efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0