Godmorgon Kyliga Men soliga dag :)

det är rätt kyligt ute idag men solen tittar fram, har börjat blåsa lite också, jag som ska ut och göra ärenden ,
kunde lika gärna varit utan blåsten tycker jag  , att man alltid ska klaga på vädert, men alla e vi bara mänskliga.
jag ska ialf fixa tyg till ett par gardiner men kommer ej kunna göra det fråns jag fått måtten , så det lär jag ej kunna fixa idag endån, får väl se vad jag ska kolla p då , blir kankse något nytt, njaa vettefan det asså !
får se om jag ens fixar något ärende, känner mig rätt trött och seg idag och ska jobba ikväll.

sitter just nu och kollar på våra bästa år, haha länge sen man såg det så får bli lite snabb tittar då & då.
annars har jag bara fixat mig sådär lite snabbt, ej lönt att fixa mig mycket nu för ska duscha sen för halv 6 ska vi
fotas ett par stycken , mer får ni inte veta nu för jag vet ej vem som läser min blogg av mina vänner och vem som inte gör det och det får inte komma ut haha , redan sagt för mycket typ. ingen fattar endån!
sen ikväll ska jag ju jobba så får se om jag orkar sticka ner till stan , men funderar på det för jag orkar ej va hemma bara :D

nej men jag ska inte snacka & skriva på som vanligt, ni slipper mitt tjat

puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0