Heey Glada Läsare :) !

Hoppas att ni alla mår lika bra som jag gör idag, livet är helt underbart tycker jag , är helt enkelt glad & lycklig !
Idag skulle egentligen jag på loppis igen men blir nog inte det tyvär, får bli en annan dag såfall ! Haka på ?
Har nyss bäddat rent & fint i sängen så himla mysigt och skönt när det e renbäddat, luktar så gott också.
Ska ta tag i disken nu sen kankse man ska börja göra vid sig lite, haha orkar egentligen inte för idag e jag rätt seg som ni kankse märker men kan inte gå runt i slappe kläder en hel dag , jo iofs kan man men öööh orka asså !
sen när min älskling kommer hem från jobb ska vi slänga in nåra maskiner tvätt så tvättkorgen blir helt tom. NICE
sen ska vi bort med gamla tv och andra saker till mattes pappa o ställa det i släpet. eller kankse kör direkt till tippen , nee ställer det i släpet som det e planerat från början helt enkelt.
sitter och kollar på life of ryan och kan inte slite mig från tv, hoppas det slutar snart så jag kan ta disken o börja göra vid mig, trodde jag skulle tvättat nu under dagen men tydligen var där någon annan som tvättar.

så börjar tvätta 4 istället. drygt att tvätta på kvällen men vi ska endån inte iväg med sakerna från tryp halv 7 endån och då har vi nog hunnit fixa tvätten ,


Puss&Kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0