jobbar som en tok :(

ja jag vet jag uppdaterar dåligt och att ni blir buttra på mig haha , jag jobbar i morgon på morgonen så har lite mer tid att blogga då och i helgen för e ledig hela helgen :) har aldrig tid om dagarna i med jag e as trött när jag kommer hem och sen ska man fixa käk o sen jobba igen , sjukt vad lite fridtid man har haft senaste dagarna ,
men det blir goa pengar den 25 e nästa månad, har ju en innestående lön tyvär :( men men :)

kkollar på idol just nu och väntar på att matte ska komma hem , han e och styrketränar :) duktig han e nu igen ,
jag sitter och kvider över ryggen , ni vet jag & min kille voltade med bilen i januari o jag fick svullnad vid ryggraden o det verkar kommit tillbaka nu men har ej tid hos läkare från oktober :( fullbokat överallt, så får se om jag kan ta en akut tid en dag jag e ledig. matte går ju hos sjukgymnast som jag även gjort.
så han mår bättre . emn ryggbesvär e hemskt.


nu började idol igen ,.


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0