jobbat hela helgen !

har inte orkat skriva i bloggen i med jag jobbat sen gick pappas hund bort i går på natten . hon blev 12 hela år och var pigg och glad till sista andetaget, hon led inte utan somnade in lungt och fint . skönt det. men man saknar molly ju :( har som sagt jobbat hela helgen och det har gått jätte bra . skönt nu o vara ledig i 2 dagar. ska jobba onsdag och torsdag tror jag det är om det inte blir ändringar i med det måste in vikarier när jag o sara e sjuka osv. så måste man ha bredvidg¨ång o de får jag inte ha än. sara e duktig som sköter det :)

så får se som sagt . idag regnar det och e as tråkigt väder ute, tvättar ett par maskiner så e den tvätten borta. haha . ska ta och städa lite här hemma också,. har även satt igång elementen för att se om dom gungerar och det verkar som det i med de e varmare nu. ska sänka dom för dom behöver ej stå på 3an hela dagen . men dom måste få upp värmen i med vi inte haft dom igång på aslänge. tror dom e vattenelement o då slipper man betala.
haha var tvungen att fråga matte i med jag vill ha en sjyhög räkning . får se vad han svarar.

nej ni får gårdagens bilder senare idag för dom e tagna med mattes mobil o han jobbar.
ska fixa vidare här i lägenheten , sen får jag väl ta och fixa lite i garderoberna .

puss&Kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0