jobbat idag också !

jobbade idag också, ska dit i morogn på morgonen igen för att lära mig vissa saker, får se hur helgen blir.
gick rätt bra att jobba men där e vissa sakaer jag måste lära mig snabbt och hoppas jag gör det ,
men som sagt funkar det inte så e det inte hela världen, jag deppar inte i med jag e duktig på allt annat.
sitter och kollar lite tv nu med matte och djuren , mysigt, ska snart ta ut izzy sen ska jag nog lägga mig i sängen och små kolla lite tv, har inte hunnit fixa upp bilderna , i morgon vet jag ej hur jag hinner för har en jäkla massa att fixa på eftermiddage som måste fixas i morgon och jag måste få det klart i morgon också.

håller med en blogg som jag läser varje dag, http://isabelles.nu/  hon skrev senast om alla småbloggare som försöker bli kända osv, jag håller med henne att man blir trött på det för man bloggar för sin egen skull tycker jag ,. läsarna e ett plus i kanten och bara roligt när någon lägger en kommentar . jag tycker alla ni som tror ni kommer bli kända eller försöker, lägg ner och provocera, de e bara småglin som fastanr hos er då, jag hade hellre haft äldre läsare om jag varit känd för att ha en mogen blogg. så riktigt bra ord du skrev i ditt inlägg tjejen !


puss&kram
hanna
jag
en bild jag tog för ett par dagar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0