min pojkvän e duktig

min sambo står nu och lagar mat åt oss, något med kyckling :) tar kort på det sen när det e klart, han är så himla duktig min underbara pojkvän, gullig när han lagar någon ny rätt åt oss, han e kocken i huset kan jag lova !
har fixat lite i mina garderober, fy fan med skor och kläder jag har och endån rensar jag jätte mycket, men kommer ju senare lägga ner typ skor efter hans i förrådet i med det blir kallare och kallare. men det dröjer haha , samma gäller kläder, det får ju allt rensas inför vintern, så man får plats i garderoberna sen ger jag till syrrorna.

då blir dom allt glada, det e roligare att ge kläderna till ens syskon för man vet dom uppskattar och jag får sakr av dom när dom rensar,. har faktiskt slängt 2 par skor som gjort sitt haha , såg hemska ut och har ej tänkt på det i med dom låg längst in i garderoben men nu står skorna snyggt igen , ska även ta kort på det såklart , men alla garderober ska vara fina innan jag tar kort på dom, ska fixa resten i morgon för ikväll orkar jag inte mer tror jag , ska äta middag snart med mitt hjärta sen kolla idol som börjar idag klockan 20.00 , så himla roligt när där kommer pogram man brukar se och följa haha , och sen dom som skämmer ut sig ,

provsmakade nyss maten som snart e klar, gud vad gott det var , helt sjukt gott. mmmm, vattnas i munnen .


puss&kram
hanna
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0