nybadad & trött hanna

trött blev jag men jag är endån rastlös faktiskt, har tagit ett varmt bad och skrubbat kroppen, tvättat håret osv , haha .
man känner sig så ren & fin efter ett varmt bad med rosa badsalt , sitter och kollar på ullared på tv. haha jag gillar han kjell, PLASTAJÄVEL. annars ska jag bara ta och föna håret och få det fint även jag inte ska någon stans.
inte vad jag vet vare fall men man vet aldrig , matte är och tränar med ronk just nu , han e väl hemma om ett tag .
vet ju inte om dom planerat något medans dom suttit och svettats haha, men tror inte det för dom e nog trött o vill bara ligga framför tv skulle jag tro.

jahpp, nått mer att berätta har jag dock inte.
så jag bjuder på en bild .
jag
jsg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0