puuh, trötT & SEG söndag !

e rätt seg idag, kom hem vid halv tre tiden igår, var ju ledig igår så vi va först här hemma och matte o hans två killkompisar drack lite, jag höll mig till vatten och energy dricka för jag var inte alls sugen på att dricka alkohol.
sen drog vi ner till stan och spelade några omgångar biljard, rätt trevlig kväll med andra ord, men trodde inte jag skulle vara så här seg idag i med jag ej drack igår. men men så blir det ibland, gick upp 9 så :/ då sov matte gott.

idag har jag ingen aning om vad vi ska hitta på med, får se vad dagen bjuder på, jag har ju min ide om vad jag vill göra men matte verkar inte så himla sugen på de haha, inget ovanligt :D får se om han ändrar sig .
jag vil ialf inte sitta inne i detta fina vädert , även om de e kallt kan man vistas ute, det e ju bara att ta på sig lite tjockare tröja o sånt sen e de skönt ute , hösten e ju kommen , varit runt 16 grader  nu i en vecka eller ja ibland 18, men graderna sjunker nu känner man , speciellt om kvällarna och nätterna, har börjat sova med täcke nu så,

har ju alltid bara påslakanet om sommaren och våren men fryser om nätterna så bättra att ösa in täcke då.
nej nu ska jag inte skriva massa skit haha , lätt man försvinner in i skrivandet när man bara sitter , haha .


puss & kram
hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0