snart får vi besök :)

tagit på mig ett par svala leggings och min puma t shirt, svalt och skönt , man ska ej ha för mycket på sig när man ska se på film,. blir en massa filmer som jag säger vilka sen eller kankse får bli i morgon för vet inte riktigt hur sent det blir idag , 2 vänner ska komma hem till oss snart och se film o ha myskväll. trevligt.
var nyss ute med izzy också och gick längre runda, nu e hon helnöjd, ja och dom som kommer har med sin juck russel, lilla nemo haha :) söte :) men han får inte sätta på izzy för varekn dom eller vi vill ha blandraser .

gäller att man håller koll på dom ikväll. så om jag inte skrive mer ikväll så hörs vi självfallet i morgon när man vaknat till liv igen . i morgon ska vi även på loppis med dom som kommer ikväll också, riktigt roligt med loppis.
man handlar ju inte säng madrasser, kökssaker eller såna saker men typ lampor o prydnadsaker, ja såna saker som det inte e nått andra haft i munnen eller liknande haha , det finns så sjukt många som e gnälliga över loppisar men man kan hitta presis samma saker som på ikea där, så varför betaal full pris när man kan hitta mindre , haha

föresten sist jag va på loppis handlade jag en prydnads ko haha as söt, ska få bild på den :)


puss&kram
hanna
jag
jag
ko
ko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0