Sov Gott & godnatt !

ska lägga mig i sängen och kolla tv lite nu sen sova, upp tidigt i morgon och börja jobba halv 8 , puuh. men ett måste är det att jobba såklart. ska bli rätt roligt att påbörja det nya jobbet, hoppas att det kommer gå bra . det gör det!
glömde ju berätta , toig kort nyss, såg en massa jag glömt lägga upp sen min systerdotter thea firades. får göra det i morgon, kankse hinner på morgonen men tveksamt i med jag går upp kvart över 5 o ska sticka hem i från kvart över 7 . får se hur jag hinner med det ialf.
funderar om jag ska lägga in dom på datan nu och fixa upp några från sängen redan ikväll ,. kan ialf lägga in dom på datan tycker jag så ser vi om dom kommer upp idag eller i morgon under dagen .


Puss&Kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0