stack en runda till stan !

cyklade ner till stan bara för att komma ut en runda och inte bara sitta hemma och titta på tv.
sitter just nu och kollar på hogans knowes best, man blir aldrig trött på det pogrammet.
men vet ni vad ? jag skulle aldrig vilja ha en så överbeskyddande pappa, så jobbigt men kankse
bra i med hans dotter e känd osv, så fine om man varit kändis så hade det bara varit emn säkerhet ,
nog om det nu , ska ialf ut och sätta mig på balkongen ( UNDERBART ATT HA BALKONG) och ta en cigg.

kankse inte det bästa att göra , nej jag vet dset e farligt att röka osv allt det dära vet jag och ja jag ska sluta
men jag slutar när jag verkligen kan göra det, jag kommer ialf dra ner på det i veckorna typ försöka o bara feströka, det vet jag många av mina vänner har gjoret och dom säger det e rätt lätt om man bara ger sig fan på det, sluta röka i veckorna och röra på sig mycket mer , det vore toppen ! någon som e på ??

puss&kram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0