Tidig Morgon idag

vaknade endån lite innan 9, kul att göra det när man är ledig . nope men kunde inte somna om så det kan kvitta.
gick ut med izzy sen åt frukost , duschade och har fixat mig lite smått, orkar ej fixa mig mega mycket just nu ,.
får kankse bli i efter middag eller något. ska endå bara hem till jessika nu snart så vi ska ju bara vara där.
idag ska vi storhandla för det börjar bli tomt här hemma . haha illa det asså.
ikväll ska vi hem till sandra och ronk skulle jag tro och hjälpa dom fixa i huset . vill ju dom ska bli klara innan lillkillen kommer ut i februari :)

har inte jätte mycket mer att skriva just nu så vi får höras sen när jag kommer hem från jessika.

pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

sv; åh, härligt ju :)

allt bra :) ?

2010-09-28 @ 18:52:04
URL: http://carolinhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0