trodde jag ja :D ( Inlägg som inte kom upp igår :( )

haha jag som trodde jag skulle ha ´mer tid denna helgen , ja jo visst haha , fredags jobbade jag på dagen ju sen eftermiddagen körde vi till ullared och sen lite äventyr haha . syrran var as jobbhig i bilen :D
men det var trevligt sen på kvällen blev det husbygge hos sandra & ronk, drog loss tapet o sånt . rätt skoj.
lördags kom pappa & birgitta elin & andreas och fikade, sen åkte elin & andreas med oss till eslöv, var där ett bra tag i med vi skulle träffa systerdöttrarna o resten av familjen och passade på att dra upp till 2 vänner till mig i eslöv som nyss fått sin underbara söta dotter alexandra. över söt bebis :)

sen va vi hos mormor sen bar det av till vittsjö för att lämna av andreas & elin. sen körde vi hem och deckade framför tv i soffan , haha jag vaknade halvc 5 i morse , då satt matte upp och sov. sen la vi oss i sängen för ont i kroppen e inget roligt. annars har det inte hänt mer men detta var tillräckligt för det tog all tid denna helgen kan jag tycka. idag ska vi först på marknad sen ska vi äta taco hemma hos jessika och nicklas som vi skulle gjort tidigare men kunde ej den dagen dock. ska bli riktigt trevligt.

blir nog en tidig kväll så man hinner slappna av hemma innan man ska sova i med vi ska jobba i morgon .


jag skriver lite mer sen i med vi snart ska röra oss.

puss&kram
hanna
...
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0