varit i stan & snackat med sarah :)

haft en trevlig pratstund med sarah, så kom ut en runda idag och de e så skönt väder ute, ska ta ut izzy om en stund igen för hon ville inte göra när jag va ute med henne innan jag stack ner och mötte sarah, så snart sk ajag ta en promenad upp till gröningen så att hon får rasta av sig lite , en hund behöver ju det.
ska ta lite bilder sen när vi är ute tänkte jag för att ha lite kort på bloggen idag .

Vad Tycker Ni Om Tjejer som är smala & säger dom e tjocka & går ner ännu mer i vikt?

Jag själv tycker det e hemskt, men visst de e en sorts sjukdom men alla har inte den sjukdomen ,
jagf tycker man ska vara nöjd med hur man ser utr och strunta i vad andra tycker !
jag
jag
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0