haha bloggtorka i en vecka :d

HAR HAFT FULLT UPP SEN VI KOM HEM FRÅN IDRE :)  haha resan hem gick bra , fastnade ca en mil hemifrån i en halvmeter snö :/ men kom loss efter 2 timmar för vi fick skotta ut oss . väl hemma gick vi och la oss och sov riktigt gott i våran stoooooora säng . sen har vi fixat en massa hemma och packat upp jobbat och tagit det rätt lungt, la bloggen åt sidan för jag jobbar så mycket just nu så har inte jä'tte mycket tid. sen har jag inte taggat ner sen idre .

nu börjar det bli lite lugnare så ska blogga som vanligt nu. ska snart bege mig till jobb igen . jobbar dock ej länge i med man e klar så snabbt :) , sen blir det but och dricka något gott oxh träffa johan och hans tjej stacey som e här ´, se hur de går att snacka engelska för mej och matte idag haha , hon e från usa så man lär ju vara helt off när man pratar . men men det går säkert jätte bra .

nej nu ska jag se om min lugg vill lägga sig, tvättade håret och den stod rätt ut så plattade den sen satte en mössa på :D
....
man ska fula sig ibland :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0