Ledig En Dag !

Är ledig från jobb idag så det är rätt skönt vill jag lova! jobbar en del nu för den andra tjejen som också är ordinarie pernonal bröt benet förra veckan . så har satt in vikarie vissa dagar sen tar jag vissa själv så jag får extra pengar , nice det!
håller på att tvätta så att jag blir klar tidigare. har bara 2 maskiner kvar så e klar väldigt mycket tidigare än 4.
ska hinna komma till en affär för att handla lite till det jag ska göra sen, vad jag ska göra får ni reda på senare ikväll. vill inte att ni tar dagens ide från mig haha !
nej men jag tänkte bjuda på lite bilder ni inte sett sen ska jag duscha och börja göra vid mig och fixa här hemma . även om jag e ledig så gör jag massa hemma för jag hatar när det e skitigt här hemma, rent & fint ska det vara!
Btw, jag & min älskling firade 2 och ett halft år den 16 januari :) LOVE HIM!


syrrans katt
lillasysters katt :) kolla hennes blogg också :) esks.blogg.se
izzy
vår hund Izzy :)
systerdöttrar
Thea , jag & My , ( systerdöttrarna :)
vi
jag & matte :) Btw , JAG HAR KLIPPT LUGG !
vi
vi igen :) <3
ljus
min älskling hade tänt en massa ljus när jag kom hem från jobb när vi firade 2.5 år i söndags :)
ljus
ljus


sorry för mörka vildwr men ej lätt när de va mörkt i lägenheten för hade jag tänt hade ej ljusen synts :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0