Lite bilder ni inte sett :)

Jag har ju lagt upp lite bilder senaste tiden men har haft att göra efter jobb så har knappt hunnit tänka .
Här kommer lite bilder och lovar att fota som jag gjorde innan och lägga upp flera för det har ni sakt ni saknar!

jacka
Visst e den snygg ? Jag älskar den !
jag
väska
ena väskan jag hittade :) har den till vardagsväska såklart :)
små dålig bild men kan nog ta en bättre en dag .
skor
äntligen kan jag festa i klack nu när isen e borta :D
jag
så här såg jag ut i söndags :)
väska
hittade denna väskan till att ha med ut när vi festar :)( en mindre variant och snygg!


Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg :)

har du haft för dig idag?:)

2011-01-30 @ 22:32:59
URL: http://jennythelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0