puuh för i morse !

Igår låg vi och kolla film i sängen och antagligen har jag somnat och glömt ställa mitt alarm klockan 6 i morse. Går ju alltid upp klockan 6 när jag ska jobba, men denna dagen glömde jag det och matte hade ej tid att ringa o väcka mig som han brukar när jag ber om det så kvart i 7 ringer han i med jag inte skickat sms som ajg alltids gör när jag e vaken . Haha as trött o de jag sa va men näää nu hinner jag inte äta frukost :( hahahhahah
 Att jag orkade tänka på mat vid den tiden . Upp kom jag och hann äta, fixa mig och ta ut izzy för att sen cykla tjugo över 7 :D

Man e tydligen snabbare på allt när klockan emycket. helt sjukt . men okej då hinner jag inte sitta och slöa en massa, , fick slänga i mig yoghurt på 5 min haha. sitter hemma just nu och väntar på att jag ska röra mig till frisören och hämta henne jag har hand om. Fast det e en timme kvar så jag kan sitta i lugn och ro ett tag till.

Tänkte först gå i stan men ska handla i morgon så det räcker. annars slösar man på onödigt. har redan handlat en ny jacka & två väskor. ni får se dom snart . Ska bara ta kort på det .
nej men ska damsuga soffan o mattorna först så fixar jag det efteråt. Jag håller alltid rent & snyggt hemma för jag bor inte i en svinstia ! fattar inte hur vissa kan bo i en svinstia ?? slänga era kläder överallt osv ? skärp er storbloggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0