Laguna beach !

Det är skit väder utanför våra fönster så jag stannar inne idag och kollar laguna beach , länge sedan jag kollade på det så de får jag göra nu igen . Har även fixat en massa samtal idag som var tvunget att göras.
Sen har jag en rolig sak till att berätta, nu blir det ännu mera saker som vi skall göra denna sommare samt detta året, vi ska förhoppningsvis upp utamför sundsvall till en stiuga där två vänner kommer vara så ska vi umgås med dom en helg där uppe. sen över nyår blir det utonlands med massa gott folk :=) sen såklart lite marknader o massa annat skoj . Är så trötta på nyår här hemma då de alltid e amma folk så vi har infört en nyu tradition att åka nån stans vart nyår :)

LITE UPPDATERINGAR OM VAD SOM KOMMER ATT SKE FÖR ER NYFIKNA JÄVLAR!  HAHA 

Nej nu ska jag slappa framför tv och bara ta det lungt en timme till sen kommer matte hem så ska fixa mej lite sen skulle han nog fixa med bilen och vi ska väl träna osv. ja en massa !

kram på er


Kommentarer
Postat av: Emma

När är ni hemma, så vi kan bestämma nån kväll vi alla kan träffas??? KRAM

2011-07-26 @ 19:37:34
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0