puuh redan varmt ute !

Det har varit en händelserik helg igen ! Därför jag ej orkat blogga . FRedagen bestod av att först jobba sen göra ärenden med älsklingen , sen myskväll sen kom Sandra och Robin på fika ! TREVLIGT!
Lördagen åkte vi till Ullared med Sandra & Magnus haha , skit rolig dad där men var lagom trött på kvällen så vi åkte till Sandra och Magnus och kollade film , jag deckade haha.
Söndags drog vi och mötte mina systrar och systerdöttrar på burlöv center och shoppade litta, sen vidare till mormor så tog vi alla en fika med henne , sen blev det att hälsa på en nära vän till mig och matte o hans tjej o dotter. Skit trevligt det också sen kom en annan killkompis dit o sanckade lite !


nu ska jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0