Haft En Underbar Helg !

Har dock jobbat hela helgen men det gör inget för jag slutar tidigt om kvällarna så har varit iväg med Mattias och festat med våra vänner och såna roliga saker. annars har vi mest tagit det lungt om dagarna imed jag haft jobbehelgen denna helgen :( Men så är det ibland och det har inte gjort något att jag jobbat .
Sitter just nu och ser när matte spelar, han har köpt nytt spel o spelar det just nu. yeeej! noot !

ikväll jobbar jag också mellan 7 och 8 typ . innan dess ska vi hem o äta middag hos mattes pappa o hans fru :)
sen efter jobb cyklar nog jag dit igen för matte brukar stanna där o de kan jag tyckla e trevligt .
men nu ser jag att klockan tickar o vi ska vara hos dom innan halv sex så de får bli att stänga ner o sätta izzy i cykelkorgen som hon älskar :)


puss
...
bild på mig o min ena systerdotter thea sen vi va på skånes djurpark :)

Kommentarer
Postat av: emma

vad fin bild på er:)

2011-04-03 @ 21:33:58
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0