Jobbe dag idag :/ :)

Det är både kul och sen samtidigt tråkigt att jobba , de e roligt för man kommer upp om dagarna och får mer erfarenhet men sen e det tråkigt för det är jobb haha , tur jag inte ser mitt jobb som värsta jobbet utan ett ställe där jag lär mig saker men tar det endån på fullaste allvar :) Man måste vara positiv till saker tycker jag !
Har haft bredvidgång idag och det gick jätte bra och det kommer det också att göra ikväll och i morgon vet jag !
Sitter just nu och kollar på oc, skulle egentligen kollat avsnitten sen helgen på bigbrother men har helt glömt det .
Ska ialf se ett avsnitt nu så det blir gjort för hatar att missa pogram haha !
Ska be matte lägga in helgens bilder på datan också så lägger jag upp dom sen :) !

puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0