Kollat bb nu :)

tagit igen dom pogrammen jag missat imed jag har ett liv och haft massa att göra.
men en liten rad kan jag allt skriva. jag tycker det var lite små synd att minella inte kom in i huset
för hon var lite livligare än madde, visst madde e en härlig tjej hon också men att gå o kyssa alla i huset e väl lite väl. man får inte röster för man e på alla killar , hoppas det blir bättring. och ja alla kommer kommentera o klaga för jag skrev detta men jag har en åsikt och jag står för den . UT MED RODNEY! han är ett sånt svin så det finns inte 

slutsnackat om bb . eller ja jo en sak till, Martin kommer att vinna hela skiten ! haha
idag ska jag och mitt hjärta träna som vanligt , haft lediga dagar denna helgen så det är på tiden att vi kommer igång igen tycker jag . man kan inte gå och bli fet heller. haha .

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0