kollat tv & städat här hemma :)

Tog en städning här hemma för när djuren fäller måste man städa ännu mer för jag hatar när det är skitigt. USCH! Sen har jag kollar gårdagens avsntt av bigbrother, som vanlogt ska jag störa mig på deltagare haha , de  är inte konstigt när det gäller dom 3 nya tjejerna,. vafan e det katten dragit in , helvete vilka fjortisar.
Men dom får tittare och de är det bigbrother är ute efetr så det kan ju kvitta vad man tycker.
mat
titta vad gott vi åt häromdagen , halva talriken består av enbart grönsaker, vi e nyttiga imed vi tränar, man kan inte gå rundfer och äta skit alltid :) det har sina konsekvenser o dom konsekvenserna vill jag inte has :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0