Shoppat lite ni inte sett!

Kankse inte bästa bilderna men ska be Matte fota saker jag gör o handlar med hans systemkamera för den fattar jag inget av så jag har den vanliga kameran och säkrast är väl det annars tar jag väl i sönder hans .
Idag har jag jobbat förmiddagspasset , bara kvällspasset kvar sen ska vi träna , wiihoo !
Jobbar i morgon också sen är jag ledig hela helgen & det är så himla skönt att vara ledig helger :)
Annars har jag bara varit på promenad med izzy o hon fick springa av sig uppe på gröningen som hon älskar!
Jag ska ialf ta och fixa lite här hemma så det är klart tills vi ska börja tvätta vid 16.00. ISCHJ!

armband
ett svart flätat o ett blått armband :)
läppbalsam
Vanilj Läååbalsam , Luktar Jätte gott !
hårrullar
HÅRRULLAR
VÅRFÄRG
vÅRFÄRGER PÅ BAGLARNA
MONROE
mARILYN moNROE SERVETTER :)
SOLBRILLOR
hITTADE TVÅ TUFFA SOLBRILLOR, BRUNA O SVART VITA :
SMÅTT OCH GOTT
bIKINI TILL MALLORCA, SHORTS NY SMINKBORSET MASCARA O PENNVÄSSARE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0