Underbar Solig Helg !

Solen har varit framme hela tiden denna helgen, helt UNDERBART .
Fredags gjorde vi inte jätte mycket, vi tränade och jag var på väla med nina :)
Jag & Matte hade en mysig hemma kväll också , LOVELY!
I Lördags var vi på tropikariet i Helsingborg. fine det är roligare när man har barn med sig eller när man var mindre, haha men vi hade roligt och det är det som räknas i slutändan !
Sen trodde vi att det skulle bli lite fest på kvällen men Icke , ville festa denna lediga helgen men vi har tagit det rätt lungt och ägnat tiden åt varandra och det behövs i med jag jobbat som en idiot senaste 2 månaderna.
Hoppas på att det ska lugna ner sig lite nu på jobb.

Vi var hos en tjejkompis som fyllt år och firade henne också i Lördags och träffade hennes killes familj och hennes egna familj, jätte roligt för har inte träffat dom på jätte länge , sen blev det mysig hemmakväll imed ingen gjorde något roligt på kvällen, Vi somnade i soffan haha !

Idag har vi lämnat en stege till pappa och hans sambo ute i deras mysiga strandhus i lerberget. Mysigt att ha knappt 100 meter till stranden ! Sen fikade vi hos Mattes pappa & Mia sen har vi enbart handlat lite och håller på att tvätta just nu . Blir snart att fixa mat , söndag = Rester .- MUMS det med !
Ikväll ska vi ut till 2 vänner och deras lille son för har inte träffat dom på riktigt länge så ska ut där och ha myssöndag med film och gottis. ! TREVLIGT VÄRRE!

Nej nu ska jag faktiskt fixa i mina garderober för det har varit en bomb där :) OOOPS!

Puss På Er !

jag
Bild från io sommras, kollar sommarbilder och guuuuud vad jag LÄNGTAR till sommaren och snart åker vi till Mallorca :D


Kommentarer
Postat av: emma

vad fin bild gumman:) allt bra?

2011-03-12 @ 16:51:55
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0