1 Dag kvar nu <3

I morgon åker vi till Mallorca. så härligt detta skall bli kan jag lova . Har haft att göra en massa hela veckan så det är därför jag inte haft så mycket tid med min blogg och det kommer bli rätt dött veckan framöver imed jag äör utomlands. kanske hittar ett inernetcafe en dag men får se för e där för att slappa och ta det lungt ,.
Just nu har jag ätit frukost och ska ta och cykla iväg och fixa sakerna jag har kvar .
Har inte super mycket att säga nu men kommer blogga liute senare idag och sen blir det nog ett blgginlägg i morron för ska ha med datan ialf till mattes mamma så får den va där tills vi kommit hem .

kram på er alla !
fotovägg
början på våran fotovägg :) ser bättre ut i verkligheten :)
skogen
Var ute i det fina vädert denna veckan och gått med izzy i skogen :)
woododocka
söta va :FD

Kommentarer
Postat av: Glenningebjorg

Nice security code. Does it work?

2011-07-25 @ 11:40:19
URL: http://glenningebjorg.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0