Mors Dag

Har haft en rätt jobbig dag då jag och mina syskon förlorade vår mamma i bröstcanser 1994. det är många år sedan men såren kommer aldrig att läka !  just sådana här tillfällen ploppar det upp extra mycket i huvodet när man bara rör sig ute så¨ se rman folk påväg hem till sina mammor osv. fällt lite tårar idag och tack vare er jag umgåtts med idag har det varit lättare !
nu ska jag mysa med pojkvännen och inte skriva mer här. mormor brukar få morsdags present istället så hon blir alltid lika glad för som sagt det är endån mormor som är en av dom som stöttat våran familj så hon förkänar allt i världen !


Kommentarer
Postat av: emma

beklagar gumamn men skönt att du har mormor då:)

Hoppas du fick en mysig dag trots omständigheter!

KRAM

2011-05-30 @ 08:34:39
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0