Tagit det Lungt efter jag var dålig!

Man ska ta vara på sin kropp och hälsa tycke rjag och det fick jag verkligen inte under påskhelgen, ni vet då jag hade magkramper o kunde knappt gå å endån fick jobba . Har tagit de rätt lungt nu så man börjar få tillbaka sin ork igen . Så sitter hemma just nu efter ett svaslutat dagspass och tar det lungt framför tv :)Sitter även och funderar om jag ska trycka i röda slingor efter mallorca , bättre att ta det efter för annars kommer dom bara blekas skulle jag tro. 
Har beställt hem en massa bilder för vi behöver en massa fina bilder plus de e kul att ha dom i album istlt för på datan ! 


Kram På Er ! 
jag
En Bild På MIg för ett tag sedan :) 
spegel
Ny Spegel :) var större än jag trodde haha :D
thea
Min Systerdotter Thea när de var påsk :) Måla ägg är ju tradition :)
My
Min Andra systerdotter My :) Ursötas busfrön är båda två :)
Izzy
Izzy Har sin egen stil när hon sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0