Umgåtts med mormor & lillasyster & sandra idag :)

Vilken underbar dag det har varit idag , åkte till Eslöv tidigt idag för att hälsa på min mormor och träffa lillasyster.
Haft det hur trevligt som hellst och skrattat så man har kramp i käkarna . sinne ! trivs när jag e med min familj !
Sen har jag träffat en tjejkompis som jag inte träffat på 2 år typ så det var på tiden , tappa kontakten sen har hon sitt och jag mitt men nu ska jag verkligen hälsa på henne varje gång jag är i Eslöv!
Yra runt på ica o ser ett välkänt ansikte o tänkte e de verkligen pernilla. haha chansade o tog tag i sidorna på henne där man brukar kitlas haha hon ble nog lite chokad för de e nog inte varje dag på jobbet en kund gör så haha. LÄnge sen man såg henne så det var roligt :) Får snart ta en träff med min familj och deras familj för dom har funnits i ens liv enda sen man föddes och den familjen betyder väldigt mycket för mig och resten av familjen !

nu ska jag o hjärtat mitt äta ärtsoppa :)

kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0