Blev en vecka i idre utan bloggen

Jag orkade inte sitta vid datan och blogga eller rent ut sagt jag hann inte då vi va i backarna hela dagen .
varit hemma ett tag nu och känner att jag hade lite tid över idag och blogga, som sagt veckan i Idre va suerän och helgen efter vi kom hem va vi i göteborg och gottade oss . jobbar varje kväll nu ett tag fram över, tråkigt men det e så det är, man tager man får.
Har inte super mycket att skriva om just nu mer än att jag inte börjar jobba från 16.00 , så himla nice asså.
Jag ska ialf ta mig en dusch och fixa mig lite sen ska jag göra ärenden som kan behövas , solen skiner så det blir bara skönt att komma ut och röra på sig en del då. Redan gått en promenad nu på morgonen med Izzy .
Jag ska fixa in lite bilder åt er från den senaste tiden så ni blir glada.
vi hös sen då
kram'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0